Min dag

Fergie - Glamorous



Vi vaknade, åt frukost på balkongen och sedan begav vi oss till centrum för att klippa oss.
Klippoteket vart det då min frisör var på semester. 280 kr fattigare kom vi ut i något kortare hår. Ellan var snygg i sin frilla, visste att hon skulle passa i den och jag fegade så jag körde på den vanliga klippningen, dock saknade jag Jasmine, min riktiga frisör, hon vet exakt hur jag vill ha det. Men men.. Det duger så länge så kanske jag går till Jasmine i september och fixar till det.

Just nu sitter jag med färgklet i håret, ska strax gå skölja ur det. Får se hur mörkt det blev, det ser rätt mörkt ut. Hade tänkt slinga håret oxå men jag undrar om jag orkar göra det idag? Beror helt på hur färgen ser ut oxå om den passar med slingor.

Det verkar inte bli någon utlandsresa med tjejorna så jag hoppas innerligt att jag och Fred hittar en bra resa.
Nu står det mellan Gotland och att stanna hemma och göra roliga saker istället med girlsen. Jag har redan börjat spendera mina pengar, igår gjorde jag av med 1000SEK bland annat på ett par Replay jeans på halva priset, 650SEK, Jag älskar dem!
Och idag köpte jag lite underkläder för 450SEK samt lite småskit har jag lyckats köpa på mig.

Tänk om man hade råd att shoppa varje dag? Jag skulle må så bra!

Nu ska jag duscha.

Hejjää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback