Jag är bäst

Kat Deluna feat Elephant man - Whine up

Igår var vi hos Simon på söder och förade, hans nya lägenhet var naajs, jag vill så gärna ha eget! Efter det gick vi till GK, fattar inte varför jag gick med på att gå dit ännu en gång trots att jag inte alls gillar det stället längre. Men men, man får göra det bästa av situationen. Mötte upp Jonna där, det var hennes förslag att gå dit :P Sötis, dags att göra något utan att alkohol är inblandat?




Nu kom Andreas hem med en Bresaola ciabatta till mig från Pizza hörnet. Andra gången han köper med sig mat till mig efter en utekväll. Jag klagar inte.
Nu ska jag kika lite resor.

Kärlek.


~ kl 16.20

Jag har gjort en sammanställning att det totala antalet myggbett jag fick kvällen vi var hos Jonas. 9 stycken.
9 jävla myggbett! Jag njuter inte av dem I tell you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback