Det äter upp mig inifrån


Jag kan inte sova..

Dessa funderingar som ständigt dyker upp gör mig galen.
Har haft en viss känsla sedan dag ett som vägrar släppa. Tror dock att det beror på att min känsla kan vara rätt.
Frågan är om jag bör acceptera det och leva med det eller gräva i det.
Jag kan nog inte acceptera det.. Om det nu är så dvs. Vad det nu än är som ligger bakom så kan jag inte acceptera det. En människa kan inte leva så för man vill vara nummer 1.

När jag väl lugnat ner mig för ett tag så dyker något nytt upp.
Det visade sig oxå att det jag trodde var helt fel. Jag vet inte hur jag ska uttrycka känslan.. På nått sätt känner jag mig lurad? Fast det kanske var så att jag missförstod det hela bara.


Jag mår dåligt av det här.. På riktigt.


Jag behöver sinnesro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback