Golden

The Fray - She is



Ikväll måste jag säga att tiden gått ganska långsamt.. Igår satt jag uppe med photoshop till 03.30, som det ser ut nu är jag trött på att pilla.
Dit jag och Becca skulle idag visade sig vara stängt på måndagar så vi ska in imorn istället.
Btw jag har börjat vänja mig vid mina fejknaglar nu.. Men jag längtar ändå tills mina egna växt ut igen.




Vattenmelon nu. Hej så länge.


~ kl: 00.44

Älskade, kom hem nu. Tiden går alldeles för långsamt och du är alldeles för långt bort. Kom hem så jag kan få ligga tryggt i din famn.. Så jag kan få ha dina håriga ben emot mina när jag sover, jag vill att du ska gräva ner ditt ansikte i min nacke så jag kan få somna till dina andetag. Jag saknar dig, kom hem!


Jag vill hålla av dig utan att hålla fast dig.

Jag vill ha dig utan att äga dig.

Jag vill älska dig utan att göra om dig.

Jag vill vara nära dig utan att kväva dig.

Jag vill ge dig kärlek utan att ställa krav eller villkor .

Jag vill ge upp mig jämte dig.

Utan att gå före, utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden.



 


Kommentarer
Postat av: ....Homie....

Det är ingen hemlighet längre vart ni ska.. JAG VET :p haha

Postat av: vic the kick

haha nyvaken! Ja den var bra! Okej men du lämnar lium iaf!

2008-07-15 @ 09:52:23
URL: http://viktormeidal.blogg.se/
Postat av: vic the kick

Jag såg inte den kommentar du lämnat förut, såg den nu. Men då får du lycka till då! Spain var schysst, bra väder, barcelona är en mycket trevlig stad, dock kan ingen engelska och jag kan väldigt lite spanska. Nu är det Sandholmarna som gäller!

2008-07-15 @ 11:15:31
URL: http://viktormeidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback