...




Keith Urban - Tonight I wanna cry


Imorn blir det en tripp till stan med Becca.
Vi ska kolla flipflops bland annat haha, jag vill ha ett par svarta vanliga, mjuka, sköna gåvänliga bara, samt stråhatt!
Men även en annan grej vilket fortfarande förblir en hemlis :)
Jag kommer vara så glad den dag jag köper min hemlis!

Denna kväll har verkligen varit seg.
En seg fredagskväll och alla sitter hemma haha
Somnade efter jag färgat håret och vaknade av Beccas mess vid 21 tiden.
 
Kom just på att jag bara ätit frukost idag, men är inte hungrig.
Ska äta lite vattenmelon och sen lägga mig, blir inget sova ut imorn.
Får se om jag e tillräckligt trött för att sova..

Imorn bjuder Marran på disco. Discodrottningarna ska dricka vin och återigen dansa dansmatta, diverse förslag har dykt upp.
Bland annat att vi ska klä ut oss till discodrottningar och sedan inta Tjili när vi är uppvärmda och äga dansgolvet med vår dans-matte-dans. Are you in?

Jag är en puss!




Kommentarer
Postat av: Peete

Pee Poo Pooooo.. Nästa helg grillar vi!

Postat av: vic the kick

Jasså du Grattis! efter tre hårda, roliga, pingvinhärdade år så lägger du av! Vad ska du göra nu då?

Jag är inte alls sugen på att sluta ha semester i augusti, funderar på att jobba två veckor och sen ta semester igen innan skolan börjar. Det är ju även fler superbokare som slutar förutom du!

2008-07-12 @ 08:41:57
URL: http://viktormeidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback