Blunda, så är vi tillsammans

Chester See - God damn you're beautiful
Repeat resten av kvällen.



Jag gråter ofta ..

.. för att jag är lycklig.


Helt plötsligt står jag här, med allt jag någonsin velat ha och behöver.
Det gör mig svag. För jag är livrädd att jag ska förlora det.

"Ni är inte vackrast i världen, världen är vackrast i er"

Ensam är stark.
Jag kan inte bli mer svag än såhär...


Jag har tidigare aldrig uppskattat människor omkring mig på samma sätt som jag gör nu.. Jag har en helt annan syn på livet och livets goda sidor. Jag har insett att livet är alldeles för kort för att bara låta dagarna passera ena dagen som den andra lik.. Nu har jag viljan att göra något av mitt liv. Ta tag i saker och ting och få saker och ting gjorda. Kan det vara för att de människor jag har runt omkring mig nu oxå väljer att njuta av livet och att jag tar efter dem? Jag blir förstummad när jag ser vad livet egentligen har att erbjuda. Och ändå har jag sett så lite av det.

Välkommen livet!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback