Nytt inlägg

Jay Sean - Ride it (Cambiz Mix)


Jo, jag skulle vilja kalla det nytt. Jag har inte bloggat på många dagar nu och jag får typ abstinensbesvär. Här känner jag att jag kan "prata" av mig utan att bli ifrågasatt, vill någon ifrågasätta det jag skrivit så gör de det efter att jag fått ut allt och då har jag gått vidare till nästa fas i mitt liv (förhoppningsvis) så då är det lugnt.

Jag och Phin har ett mycket trevligt samtal på msn just nu, gissa vad det handlar om. Vi pratar inte om något annat än detta. Så fort vi ser varandra på jobbet så flinar vi med denna snuskiga tanke i huvudet båda två! haha

Jag fick träffa min Carrolutta denna helg,  kändes helbra. Sjukt kul å träffa henne igen, kan inte förstå att vi inte träffats på över 2 år och nu när vi äntligen träffas så känns allt så naturligt fortfarande.. som att det var igår vi var hemma hos mig och hon låg å kittla mig i sängen.. For your information så hände detta för cirka 6 år sedan.

Vi va ute igår och det var helskoj fram tills jag upptäckte att jag tappat bort min korthållare med alla mina kort i.
Leg, bankomatkort, ICA-kort (mindre viktigt), HM-kort (oxå mindre viktigt), Coop-kort (ännu mer mindre viktigt), kontanter, min trisslott med 25 kr vinst på, bussremsa.. you name it.. Panik känslan kröp i min kropp. Jag ringde å spärra och polisanmälde och strax därefter frågar bartendern vad jag heter, jag frågar om han har mina kort och han sträcker fram dem snällt till mig och hela innehållet ligger kvar. Jag ville bara kyssa honom. Dock var jag lite småirriterad över att jag spärrat skiten och får vänta ett par dagar på ett nytt kort. Jag hoppas innerligt  att jag får ett likadant kort med en fin tiger på, jag stödjer nämligen Världsnaturfonden vet ni.

Fan vad jag blivit klantig men ändå haft sån tur! På julafton tappade jag bort min mobil men fick tillbaka den och nu detta. Hädanefter ska jag hålla hårt i mina grejer för ni vet vad man brukar säga, 3:e gången gillt!


Idag får jag massa känslovågor titt som tätt, mycket pga allt med Kina, samt att Du är så svår ibland för du inte pratar. Människor pratar, så är det bara. Sen är det en fråga om När man ska prata vilket det kanske inte är tid för just nu känner jag oxå.
Jag är en person som funderar mycket, och tro mig jag funderar MYCKET vare sig jag vill eller inte. Kom på mig själv idag sittandes vid köksbordet med stillblick och bara funderade.. Hur mycket tankar kan man ha egentligen? Fan jag pallar inte, blir ju knäpp. Jag försöker ta dagen som den kommer och jag tycker att det fungerar bra att ta dagen som den kommer för jag trivs bra med läget, men jag KAN INTE låta bli att tänka framåt ändå. Så ibland måste jag rensa tankarna lite och sen fortsätta på samma spår. Don't get me wrong för jag tycker faktiskt det är bra som det är.

Imorgon kommer Omran och hälsar på vid lunchtid, det blir skoj. Ska bli kul å träffa den gamle skojaren igen ;)
Jonna har även lovat att komma å hälsa på på jobbet någon dag och luncha med mig. Det får bli snart!?


Där låg vi efteråt och tittade varandra i ögonen i någon minut utan att säga ett ord.
Jag ville stanna i det ögonblicket för alltid...

 
Nu är jag nöjd med mitt blogginlägg. Inga konstigheter - inga frågor.


Peace, Love & Understand me.


Kommentarer
Postat av: phin

snusk fior är vi allihopa faderitalambo;) vill bli uppdaterad med det senaste imorgon;) du e bättre en SE&HÖR!!! puss och snusk //Phin

Postat av: milla

hallåååå. coop kort är ju faktist sjukt viktigt jö!

2008-02-04 @ 18:22:13
URL: http://millilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback