YES

Mariah Carey - God rest you merry gentlemen

Jag har letat efter H&Ms svarta fransklänning överallt och nu hittade jag den och har lagt undan den!! Yeee! Frågan är om jag ska åka och köpa klänningen idag, annars åker väl Jonna och snor åt sig den innan. Svin..

Hade riktigt kul igår, vi var på JoLo och käkade och spelade biljard och åkte sedan till White room och dansade hela kvällen, riktigt bra DJ igår faktiskt och det var skön stämning på dansgolvet. Alltid kul när min Ella är ute med mig. På hemvägen upptäckte jag att min kamera var gone! Min värld rasade samman kändes det som.. Min kamera som jag haft så länge utan att den varken gått sönder eller blivit borttappad. Men så fort andra rör den så har jag ingen koll. Dessutom låg bilderna från begravningen på den. Men det visade sig att Anna hade tagit hand om den till slut.
Jag brukar vara rätt bra på hålla mina saker hela och rena. Mobiler och sånt, sen när jag köper nytt så lånar jag ut de gamla till folk (läs: Fredrik) och helt plötsligt verkar allt så begagnat.. Färgen har slitits bort, kameralinsen är dammig, etc, etc. Elektroniska saker vill vara ägda av mig.. Förutom externa hårddiskar dock, de överlever inte hos mig.


Jag ville så gärna kolla Lucia i Tyresö kyrka med mamma idag! Men min kära lilla mor orkar inte. :( Är det bara jag som gillar det här med Luciatåg eller? Den enda som verkar tycka det är mys är Elli, men hon jobbar! Sadface..

I Fredriks julkalender idag och imorgon får han pepparkakor och julmust så han får lite adventsmys såhär juletider trots att han är långt hemifrån, hihi. Jag tänker då på allt jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback