Lönesänkning?

Lucie Silvas - What you're made of

Vad hände med tiden?? Trodde klockan var högst 19.00.
Sitter och äter dessert som jag gjorde åt mig och Andreas. Blåbär, hallon och björnbär toppat av kesella vanilj samt smulade digestivekex, mumma.

Varit i stan med Ellan idag, kom hem 4500 SEK fattigare.. Och jag har ännu inte fått lön, men den kommer väl förhoppningsvis imorgon för snart ekar det på kontot. Mellandagsrea är H E M S K. Så mycket folk på så liten yta, no no.

Imorgon blir det Nacka Forum med Becca-lusen och sen middag med tjejerna, tisdag - Länna med Fredriks mamma och eventuellt inhandla de sista grejerna jag behöver inför alperna. Sen hoppas jag att jag är klar med allt så jag kan sluta känna mig stressad.

Sista julklappen är klar, efter julen passerat. Men den är till Fredrik, och han får sin final/25:e julklapp när jag kommer ner :)


Det är läskigt vad jag gör av med pengar nuförtiden.. Ju mer man tjänar desto mer utgifter har man, how come? Jag överlevde på 6000 i månaden förut. Men jag tror att OM jag var tvungen så skulle jag klara mig på det i dagens läge. Jag behöver en ekonom som sköter mina pengar.... Ågren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback