Babe

Lil Jon & The east side boyz ft. Usher & Ludacris - Lovers and friends


Tog en fika med Linnet idag i Gamla stan. På vägen in på tuben satte jag mig bredvid två fjortisar som gav mig snedblicken. Jag GILLAR INTE när de sitter och glor på en och lyfter ena ögonbrynet sådär kaxigt så jag stirrade ut henne. Jag vann såklart. Vi hade ögonkontakt tills hon tittade bort. Jag rörde inte en min, utan stirrade henne rakt i ögonen bara och efter det tittade hon inget mer på mig.. Sen kom en tant och satte sig på sätet mittemot mig, där den ena fjortisen hade sina fötter. Hon fick sig en utskällning av tanten såg jag, hörde dock inte för jag hade lurar i öronen. Verkar inte bara vara jag som ogillar de osköna små liven.

Jag och Linnet hade mycket att ta igen, vi babblade i munnen på varandra som alltid :) Har ju inte träffats sen i somras ffs! Men jag hoppas hon stannar i Tyresö över jul och nyår och att hon firar nyår med mig!

Nu ska jag gräva ner mig i mitt megastora granatäpple.


Kommentarer
Postat av: Peete

Jag satt bredvid en snubbe igår (som självklart gick av i Jordbro) som satt snett bredvid mig på en 4-platsdel på tåget. Han satt och slaffsade i sig en köttbullsmacka som han köpt på Pressbyrån samtidigt som spelade hiphop-studs på högsta volym på mobilen. Något irreterande!! Sen så slänger snubben skräpet på golvet med köttbullsrester osv.. Jävla pack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback