Kompis

John Mayer - Waiting on the world to change

Ibland vet man mindre om sina vänner än vad man tror..
Här har vi en som vill vara på säkra sidan.. :)

marie says:

allt är helt sjukt

marie says:

såå lova mig loisa

marie says:

ljug inte, bryt inte mot lagen, börja inte knarka och lämna mig för fan inte!


Man har alla sina hemligheter, men jag är nog mest som en öppen bok för mina nära. Jag visar det jag känner, jag skriver mycket om det jag tänker och jag pratar med dem när jag behöver.

Tiden har gått rätt fort., men ändå inte. För inte så längesedan pratade jag och Fred om att han snart skulle få öppna första paketet i julkalendern jag gav honom. Idag är det redan den 7:e. Men samtigt var det 3 veckor sedan han åkte. Känns mer som 6 veckor. Om mindre än en månad är jag förhoppningsvis hos honom och om lite mer än en månad har han varit borta i 2 månader, en tredjedel av de långa 6 månaderna vi ska vara ifrån varandra.

Det går fort men samtidigt långsamt. Men det har gått bra iaf, bättre än jag trodde.
Babe..

Nu ska jag mumsa lite på mina nya favoriter Remi mint kakor från Göteborgs, och så lite pomelo som alltid såhär års.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback