Schjukt oschönt

Coolio - Gangstas Paradise

Singing Bee.....

Så jävla efterblivet program. Hanna Hedlund är för mig inte alls musikalisk. Hon skulle kunna göra nåt av sin röst om hon kunde använda den rätt istället för att bara stå och yla i 180 i varje sång.
Oftast så ser man att någonting inte står riktigt rätt till med deltagarna. Inte i alla fall, men oftast (förlåt Angelica, jag syftar inte på dig).

Måste bakgrundsdansarna vara så jävla gay? Och dansarna som står mitt ute bland publiken, wtf? Hur mycket ser de personer som sitter bakom dem?

Det enda jag gillar med detta program är en av killarna bland sångarna i bandet eller vad det är. Hans röst är skön att lyssna på, lite Tommy Nilsson/Daniel Lindström röst.

Singing Bee är ett schjukt oschönt program som inte ens borde överlevt såhär länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback