Nyårslöfte?

Michael Mind - Show me love

För ett ögonblick inbillade jag mig att jag hade fått bra syn, supersyn. Men jag satt nära skärmen bara helt enkelt. På med brillorna - supersyn.

Nyår imorgon då. Jag ska inte ljuga, jag har faktiskt höga förväntningar, jag tror att det kan bli riktigt lyckat. Tjejmiddagen innan är perffa tycker jag. Jag är egentligen batra glad över att få fira med fina vänner. Vänner som jag inte kände för ett år sedan, de flesta av dem iaf. Men det är människor som gör mig glad och jag är glad över att få fira in det nya året tillsammans med dem. För det är ju faktiskt dem jag kommer spendera det kommande året med.

Att det är nyår redan imorgon får mig att återigen halka in på det här med vad tiden springer iväg. Ett helt jävla år har passerat, igen! Nyårslöften.. Jag avger sällan nyårslöften, så varför göra det i år ..?
Snorungarna smäller thunderkings här utanför med jämna mellanrum. De ger mig hjärtstillestånd. Mitt nyårslöfte kan gott vara att spöa på någon snorunge som står och smäller, för jag är så jävla less på dem!!

Jag är långt ifrån klar med packningen, vad i min låda ska jag ha med mig?? Jag är "känd" för att alltid ha med mig allt. Behöver någon plåster? Fråga mig. Något ätbart? check. Sax, check. Pengar, check. Nål? check. ALLT. Låt oss säga att med mig så överlever man oavsett om man har några scoutfärdigheter eller ej. Nu däremot kan jag inte packa ner hur mycket jag vill då jag bara får ha med mig ynka 20 kilo. Jag har aldrig varit i nån jävla skidbacke i nåt snöland. Hjääälp! Vad ska jag ha med mig?? Konservmat om jag kommer vilse?......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback