Lucia


Jag blir fan lack!
Lucian som går på teve just nu är fan sämst. Och sen den där tjejen som sjunger vid sidan om, varför sjunger hon på skånska?!??! Snacka om att förstöra sången totalt. Skitdåligt lucia"tåg" det är en skara om 8 pers som står där.

Jag hade mycket mycket hellre åkt till Tyresö kyrka och kollat på Tyresö musikklassers luciatåg. Minns när jag gick i högstadiet, våra luciatåg var så sjukt vackra i bollmoradalens kyrka varje år. Det är sånt man vill se. Inte någon jävla skåning som sjunger julsånger på skånska och inte kan uttala "r" ordentligt.



Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Haha skönt inlägg ;) Allt bra med dig? Kul att du bokat resan till Fredrik :) Hur har han det där borta?



Tråkigt att det inte blev någon utgång tillsammans, men vi får styra upp det tycker jag :)

Kram

Postat av: Nadja

Ja våran lucia va bäst Gumman:) saknar er å den tiden! puss...<3

2008-12-16 @ 13:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback