Jul..

Peter Jöback & Sissel Kyrkebo - Gå inte förbi

Jag vet inte varför men idag saknar jag mina gamla vänner extra mycket.. Carro, Helle, Alex. De tjejerna. Goa tjejer. Saknar att skratta med dem.. Helles skratt! Jag blir alldeles nostalgisk.

Känns inte som det är julafton. Jul är tråkigt (Hälsning från Västerås; Ida: håller med.) Varken jag eller folk omkring mig har känt av julen. Kan det bero på brist på snö? Eller har man bara tröttnat helt enkelt? All energi och alla pengar som går åt till julhandlandet. Klappar som man kanske hade överlevt utan. Man borde ta alla pengar och lägga i en gemensam burk istället och göra nåt kul för dem. T.ex köpa en systemkamera till mig..? Very fun.

Tomtemor och Tomtefar kom och knackade på hos mig idag med en julklapp från frankrike :) Jag hade precis kommit ur duschen så där stod jag i handduk när Bettan och Totte kom med julsång och julklapp med tomteluva, rock och skägg. Fan, det värmde inombords och efter de hade gått kunde jag inte sluta le.

Ser fram emot kvällen, tror det kan bli kul! Ännu en julafton på källan.. Haha, så länge alla goa glada människor är där så blir det nog kul.

God jul, dags för Kalles, bara jag som gillar det i min familj, hoho.

bapapappappapaarija

Kommentarer
Postat av: Angelica:)

Men ÅÅÅHHHEEE loisa..INTE KÄLLAN på julafton det är SÅÅÅ 90 tal!!! Mohahhahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback