God morgon

Guru Josh Project - Infinity


Jag är sliten. Bakis, förkyld, trött, men tvingade mig själv att gå upp. Ska ju äta middag ikväll med Fredriks föräldrar och har lite grejer att fixa innan dess.

Gårkvällen var jäkligt kul!
Julbordet hölls uppe på Liums egna konferensvåning ovanför Spy Bar. De enda personer som var där, var Lium och personalen som serverade, personligt och trevligt. Balkongen precis mitt emot svampen, där Christian brukar stå och spruta champagne på alla fattiga människor, haha. Så hade de även ordnat med egen Dj och dansgolv. Maten var riktigt fräsch och god, nu i efterhand ångrar jag att jag inte åt mer nu när jag är hungrig igen. Sedan gick vi vidare till Amba, och där var det ännu mer drag på folket. En lyckad kväll vill jag säga! Fotade inte så mycket dock.





Snart julafton då.. Längtar mest för att jag är nyfiken på vad Fred kan ha planerat för mig :) den 23:e får jag min Iphone oxå från Lium, då kan jag sysselsätta mig med lite film under resan till Val D'Isere.

Mmmh god mat hos familjen Cederborg ikväll, stackars Fredrik som blir utan den i 6 månader. Bettan och Tottes mat är guld ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback