Babe

Mariah Carey - All I want for christmas is you

Vem är min jultomte??
En vecka och en dag kvar till julafton. Det ska bli roligt och se hur du arrangerat det här :))

Ännu en sömnlös natt inatt, jag skulle vilja testa på sömnpiller, det här funkar inte! Fast jag lägger mig tidigt så får jag inte många timmars sömn. Det är så frustrerande när man ligger där och känner sig stressad till att somna bara för man ska upp om bara några timmar. Vaknade tidigt imorse, låg och tänkte en stund, vågade inte titta på klockan. Men så gjorde jag det ändå, 04.36, så såg jag att jag fått ett mess av Fredrik 04.32 så jag måste nog väckts av messet men inte fattat det när jag vaknade. Så låg jag och vred mig.. Nästa gång jag tittade på klockan var den 05.15! Fortfarande inte somnat!! AAAH jag blir galen! Samma sak varje natt i 2 veckor!!! Och så sen till jobbet igen pga sömnbrist.....


Jag älskar dig 4 ggr på 5 rader. Love awards.
Mitt hjärta slår konstigt.


Kommentarer
Postat av: Knasboll

Ta inte sömnpiller, det blir inte bättre, visst sover du mer men sömnpiller lurar hjärnan och kroppen mår ej bra av det. (Har själv testat) Utan det viktigaste är att rensa huvudet innan man går och lägger sig. Funkar inte det så ligg inte kvar i sängen. Stig upp, gör något (läs en bok är att rek.) sen försök att sova igen.



Lycka till

kram-

2008-12-16 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback