Äckligt

Jag säger då det.. Med internet kommer både bra och dåliga grejer.
Jag tror fan vi skulle klara oss bättre utan internet. Finns så mycket sjukt och äckligt därute. Jag äcklas. Fattar inte att det finns människor som lägger ut vissa saker. Helt jävla stört.

Ärligt talat tror jag människor skulle må bättre utan internet.
Med internet har man koll på varandra så länge man inte valt att vara totalt anonym hela sitt liv.
Folk är avundsjuka, folk spionerar, folk skvallrar. Vi ser och hör saker som vi egentligen skulle må bättre av att inte veta, men ändå fortsätter vi, vi fortsätter gräva oss längre ner i skiten. 
Men tyvärr är det bara en liten bråkdel av vad vi egentligen kan hitta genom våra datorer.. Jag har nyss upptäckt något mycket värre. Och visst, att något sådant skulle finnas borde egentligen inte göra mig förvånad, men jag är fan förvånad att man kan lägga ut sånt skit.

Vad är det för miserabel person som kommit på idén? Någon som antagligen själv borde ta hjälp av "tipsen".
Jag kan inte släppa det här. Det växer hat inom mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad, vad, vad?

2008-12-01 @ 20:46:49
Postat av: Vicious Vic

Haha, ja det kanske stämmer in på en viss person. Jag säger ju det, ideal-killen finns ;)

Postat av: Anonym

Förstår inte att det kan läggas ut sånt skit på nätet, vet vad du ´syftar med på detta inlägg..

för vidrigt att det ska finnas sådant.

2008-12-02 @ 17:18:06
Postat av: Jessica Anshagen

Hey you! Överlever du utan Fredrik din eller? :) Hope so!



Hehe jo det var patrik å mig jag mena förut när jag har skrivit Vi.. vi har träffats ett tag så :P

Hoppas du kan komma till mig den 12e!

Puss

2008-12-03 @ 02:44:27
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback