Want to vanish inside your kiss

Destiny's child - Emotion



Jag har varit dålig på blogga på senaste tiden. Folk har gnällt.
Jag kommer inte be om ursäkt för jag varit dålig på blogga. Jag bloggar för min egen skull (och lite för Homies).


Jag sitter på jobbet, ser mig omkring..
Tänker: hur hamnade jag här?
Det är inte här jag egentligen hör hemma? Det är inte den här stolen jag suttit på, inte dessa ansikten jag sett de senaste 3 åren. Men sen tänker jag: Fan, jag trivs bra här trots det. Nya ansikten, nya arbetsuppgifter. Mitt nya team består av 4 helylle grabbar. Lunch och snicksnack varje dag på någon av Drottninggatan/Sveavägens restauranger.

Det bästa av allt är att här kan man faktiskt bli rik, på riktigt. Jag har planer på att bli rik. Jag ska bli toppsäljare och riiik. Jag ska köpa vad jag vill, när jag vill. Mina barn ska växa upp i ett fint och hemtrevligt hus. De ska ha massa god mat i kylen/frysen. Jag ska ha en välmående och väluppfostrad hund med vita tänder och glansig mjuk päls. Min man (Fredrik) ska jag lägga ner all min energi på att göra lycklig.
Målen jag satt upp är långt ifrån omöjliga att uppnå. Jag kommer uppnå dem. Barnen kommer bli så vackra :) Jag blir varm i hjärtat när jag tänker på den framtiden jag målat upp i mitt huvud. På riktigt.

En mjuk godnatt kyss ska jag få varenda kväll innan jag somnar.

Nu ska jag mysa ner mig hos Fred.


Jag hoppas de flesta sover lyckliga ikväll.
Stjärtpuss.



Kommentarer
Postat av: ....Homie....

VAD HÄÄRLIGT.. jag vill också bli rik.. hjälp mig!!!!

Postat av: Peete

Weee bli rik och mata mig!

2008-08-07 @ 13:37:05
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback