Marie 17 år

Bumblebee



Det blev en rätt lugn men skön kväll hos Marran. Vi pratade mycket om allt som hänt på Granbacken och hur många retardfamiljer som egentligen bor/bott där. Så efterblivet område, men jag antar att såna familjer finns i alla bostadsområden. Som vi som växt upp där så blir det att man har koll på det mesta.

Pratade även om mordet på gubben i rullstol för ett tag sen. Han bodde i Maries hus, på samma våning till och med. Hans son mördade honom. Vilket jag oxå skulle gjort i hans läge.
Pappan hade utnyttjat både honom och systern sexuellt i deras barndom. Nu i vuxen ålder skulle de anmäla honom men det hade gått mer än 10 år så det hade blivit preskiberat. Så han tog saken i egna händer och dödade gubben. Högg honom i skrevet med en kniv och misshandlade honom till döds med en stekpanna. Gubben skulle egentligen hamnat i fängelse men var för sjuk för det. Han satt även i rullstol. Jag tror att det var Guds straff till honom. (jag är inte troende även om det ibland kan verka så).

Jag känner absolut ingen sorg för den gubben.


Så till något helt annat..

Kollar på Running Scared som går på 3an nu, en riktigt bra film, Paul Walker mmmumma. Scenen i ishallen är grym.
-Say hello to my little friend /Mac daddy pimp. haha
Jag gillar slutet!


Kommentarer
Postat av: Peete

Det låter som att han fick vad han förtjänade. Sjukt att det finns såna lagar, att man preskiberar fall efter 10 år.. Då borde Palmes mördare trätt fram nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback