Too bad

Santana feat Pruduct G&B - Maria Maria


På nått sätt känner jag att denne person får skylla sig själv. Skylla sig själv att hon mår dåligt, skylla sig själv att hon inte har mitt stöd för den delen heller - No more. Situationen kunde ha varit den bättre, men hon har bara sig själv att skylla.
Hon kunde valt att prata med mig och berätta för mig och vara ärlig, lägga alla korten på bordet än att göra såhär. Vad har hon att förlora? Mig som vän? Det har hon ändå redan gjort.

Det som gör mig mest förundrad över hennes handlingar är att jag alltid ställt upp för henne och stått vid hennes sida när andra har lämnat. Och så gör hon såhär mot mig. Ärligt talat så tar det inte speciellt mkt på mig. Jag har de vänner jag behöver. Men jag är ändå lite förvånad över hennes sätt att "tacka" mig.
Jag är inte den som är den och kräver att någon skall ställa upp för mig bara för jag ställt upp för denne. Dock tycker jag vänskap har mycket med det att göra. Vill man inte ställa upp så behöver man ju iaf inte beté sig som en skit.

En sak är säker. Hon kommer aldrig nå upp till den nivå som mitt liv varit eller är för den delen. Hon kommer aldrig få mitt liv.. Men du kan ju fortsätta försöka.
Jag må vara bitch ibland, men med all rätt och bara mot dem som förtjänar det.

Inget bloggkrig, jag bara informerar.


hejjäää

Kommentarer
Postat av: J

hater :P

Postat av: Loisa

love them haters ;P

2008-08-20 @ 17:22:17
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: angelica

Du gör helt rätt gumman...jag hade gjort exakt samma sak...man gör inte så som hon gjort!puss

2008-08-20 @ 21:43:33
URL: http://geli.blogg.se/
Postat av: Jack

Hon behöver inte din tröst. Jag undrar även vad det är för nivå du har nått?

2008-08-22 @ 22:36:26
URL: http://www.brodernatur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback