Hjärtat

Mariah Carey & Brian McKnight - Whenever you call


Nyduschad, klädd i älsks tröja som doftar blomma.
Sjuka rysningar får jag när jag luktar på hans tröja. Karln med en parfym som fick mig att bli alldeles svag i benen. Idag är ingenting förändrat, jag blir fortfarande lika svag.


3 arbetsdagar har jag på mig att nå min budget. 16.300 SEK ska jag sälja för. Det borde inte vara så svårt, nästa månad dubblas min budget dock. Sweet jesus. Men det blir en fin lön sen.

Imorse när jag steg av tunnelbanan och åkte upp för rulltrappan på Rådmansgatan tänkte jag: "Idag ska jag köpa Situation Stockholm" men icke! Mannen satt inte där!? Ödet? Jag vet inte..


Snart kommer Fredrik och sover med mig. Jag längtar efter att få ligga på hans bröst, höra hans hjärtslag och känna hur hans andetag lugnar mig när jag långsamt faller i sömn - lycklig, för att han finns till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback