Listen to the song in my heart

Bizzy Bone & Beyoncé - Listen (Remix)


Låten väcker många blandade känslor.
Den påminner mig om en jobbig tid då jag var förvirrad, kluven, men samtidigt glad inombords. Jag visste inte vad jag ville och kände mig vilsen. Men något/någon gjorde mig glad vilket tog mig framåt.
Då när jag gick igenom detta hade jag denna låt på repeat hela dagarna, när jag var hemma, när jag var ute spelades den i min Walkman. Repeat.

Nu när jag hör den bildas en känslostorm inom mig. Jag får en känsla av sorg och lycka samtidigt. Dessutom en frihetskänsla faktiskt.
När alla dessa känslor kommer upp blir jag nästan yr, tappar balansen.

Låten är såpass stark för mig att när jag hör den känns det som jag är tillbaka där igen, vilsen.. Ändå kan jag inte sluta lyssna på den.
Ibland vill man stanna kvar. Känna det förflutna bara för att sedan känna och veta att man gått vidare. Jag har gått vidare, ett nytt kapitel i mitt liv. Jag stormtrivs, men mitt förflutna finns alltid kvar.

Allt detta stormade mitt huvud när jag gick till jobbet imorse.


Så, till något helt annat..
Polen alltså..
Imorn åker vi, jag måste hem och packa efter jobbet. Kanske dra en solning och slappa lite i solen med Omie. Vi har pratat om att hyra en limousin i Polen och leva som rockstars haha, det skulle va guuld. Undrar vad det kan kosta?
Paparazzii. We got Papa, now we only need Razzi.


~~

Uppdat. 09.20

Jag känner mig besvärad idag, dags för rast.

~~

Uppdat. 10.30

Jag ligger i idag.

Har precis steriliserat hela min plats. Headset, dataskärmen, tangentbordet, mobilen. You name it.
Nu doftar det citron, lr det ska göra det iaf men jag tycker mer att det luktar man ? Hur som helst, det är cleant iaf.

Det blir sushi på centrumängen till lunch.

Aja, back to what I'm payed for to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback