Här är jag

Leona Lewis - Better in time

Kl:08.08 var jag i mål idag.. Sedan dess har jag i princip bara suttit och glott. Har inte ens börjat skriva min bokning. Har iofs letat lite info på nätet oxå, sitter och ringer till Norge, inte mycket man hajjar där.

Vaknade faktiskt pigg imorse, det första jag tänkte var "Gud hörde min bön". Dock somnade jag om igen ändå och va lite tröttare när jag vaknade.
Dagar som denna är underbara. Man stiger upp ur sängen, öppnar persiennerna, solen skiner och det är fredag. Har på mig mina nya skor men jag har fått skavsår, buhu.

Ikväll är det bio som gäller, 21. hoppas den är bra, den verkar bra.


Tjolahopp, jag kanske återkommer under dagen.



"Lisen (kvinna 22, Tyresö)" 22!! Fan, jag börjar bli gammal...

~~

Just nu vill jag bara gå hem och döda musik och spela Nintendo Wii - Bomberman, very fun.

Jag har mycket i mitt huvud idag.. Så mycket att jag har svårt att koncentrera mig på jobbet faktiskt. Det är något som stör mig. Men jag tror inte det finns så mycket att göra åt det egentligen, jag vill inte vara "sån" för den delen heller.
Fucked up braiiin, it's too much.

Jag har syndat denna vecka. Skäms på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback