Music and me

Leona Lewis - Bleeding love



Idag har varit en såndär okej dag.. Igår var ingen bra dag. Igår var en sån dag då jag kan börja gråta för vad som helst.. vilket jag oxå gjorde.

Idag gick det bra på jobbet, jag slappade.. nästan så mycket så jag höll på somna.
Har varit hos min söta pappa idag oxå som är orolig för mig, dock säger han inte det rakt ut men han försöker på ett diskret sätt kolla hur jag mår osv..  Men ingen behöver oroa sig för mig, jag klarar mig alltid. Vill jag gärna tro iaf.

Solade idag oxå.. Ståsolarium för första gången. Tog 8 minuter, 8 snabba minuter! Det var sjukt varmt, men lite värme är alltid skönt, hade lite ont i kroppen så det hjälpte. Brun blev jag faktiskt.

Vad skulle man ta sig till utan musik? De senaste dagarna har jag levt på min musik. Skulle nog inte ta mig igenom dagarna så bra annars.. Musik är min terapi.


I see you winding and grinding up on that pole
I know you see me lookin' at you and you already know
I wanna fuck you (fuck you), you already know
I wanna fuck you (fuck you), you already know, girl


 
hehehh eeeh....? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback