Livets vägar..

Så mycket som försigår i mitt huvud just nu.. Blir crazy av min egen hjärna.
Så många frågor men faktiskt inga svar, trots att de flesta frågor är det bara jag som kan svara på.

Det är otroligt svårt att veta vilken väg man ska ta.. vågar jag chansa? Krossar minst ett hjärta på vägen inklusive mitt eget kanske.
Jag har alltid varit en person som tagit den trygga vägen, känns som jag ska våga ta lite risker nu och se vilken vändning mitt liv får. Utan någon som helst trygghet ger jag mig ut på nya äventyr.

Finns så speciella personer i mitt liv just nu som jag värderar så högt. Som jag vet stöttar mig i vått och torrt, vilken väg jag än väljer att ta. Dessa kan jag aldrig tacka nog då de får mig att känna mig så bra, så lycklig och så rik.

Finns så mycket jag vill säga men vet inte vart jag ska börja.. Vi tar en dag i taget.
Det enda jag vill är att vara lycklig... Kan du göra mig lycklig?

Natt .   
Saknar dig in i döden Lecka .. pussade på dig idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback