Happy me

Akon feat Snoop Dogg - I wanna fuck you


Sitter på jobbet nu och skriver en bokning samtidigt som jag lyssnar på musik.
Har noll motivation till att jobba idag känner jag.. precis ätit lunch, sjukt mätt. Konstigt? Jag äter HELA tiden bara för jag slutat röka och jag är som speedad hela tiden haha helt sjukt. Men jag mår bra. Fast jag är väldigt sugen på en cola nu men får lite ångest för jag tror jag fått i mig alldeles för mycket socker idag redan.


Nano! Go and fuck yourself! muahahaha Jag är ingen yellow barbie!

Jaja Leif Bergqvist, nu ska jag skriva klart din bokning!
Annars ser Rille snart att jag sitter och bloggar på arbetstid och då blir det smisk!


pussar

Kommentarer
Postat av: Peter Säll

HAHA! Yellow barbie!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback