Det som styr människan är våra känslor..

Alicia Keys - Superwoman


Seg kväll.. Somnade en stund och vaknade vid 21.00 och har varit sjukt seg efter det.. Diskade iaf så nu är det gjort.

Träffade M en stund idag.. vi pratade lite..
Jag förstår att det är jobbigt nu och jag förstår att vi inte kan vara vänner och umgås som vanligt så nära inpå. Men jag vill och hoppas verkligen att det ska fungera i framtiden. När vi inte pratar om Oss och bara umgås och pratar rent allmänt känns allt så avslappnat och bra och jag vill kunna ha det så med dig. Du är en av de viktigaste personer i mitt liv och jag vill inte ha ett liv där du inte är delaktig.
Jag har tagit ett av de största besluten i mitt liv och det gör ont i mig att se dig ledsen men för mig känns det rätt, trots att jag VET att du älskar mig för den jag är och att jag kanske aldrig hittar någon som faktiskt kommer göra det så känns det som att jag måste våga ta den risken..
De senaste 4 åren har varit de bästa och viktigaste åren i mitt liv. Finns så många fina minnen och jag hoppas att det ska kunna vara så att när jag tänker tillbaka på Oss att jag tänker på det som varit fint och inte det som varit dåligt.
Du, jag och Lecka. Det var vår lilla familj.. Men saker och ting förändras.. Vare sig vi vill eller inte.

Jag kommer alltid att älska dig och det kommer ingen någonsin att kunna ändra på.
Jag finns här när du är redo att vara min vän igen...



image6



Jag kommer precis som de senaste 13 åren fortsätta att stå vid din sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback