Dear lie

TLC  - Dear lie


Jag krossar Petrus Piratus så hårt på beta EVERYTAAAJM!


Det gick inte som jag tänkt idag... me dont like..

Jobb imorn, livet är hårt. Men efter jobbet ska vi till Söt-Wail och kolla film och han ska laga lasagne åt oss.
SÅÅÅÅ SÖT! haha jag gillar Wail, så huslig och gullig är han. Min banana-boy .

Nu har jag börjat min laddning för julfesten, kommer bli grymt kul tror jag.
Kommer va ett stressmongo den dagen för då kommer lönen, jobbar nog in så jag är ledig den dagen så jag hinner shoppa lite innan, annars har jag nada to wear vilket resulterar i att jag får gå i nada kläder.
Comprende?

Jag gillar inte min mobil.. Vill ha en ny, fin, tjejig mobil... buu


Nu ska jag gå och sminka av mig mitt onödiga smink för denna dag.. suck .

Stay black



Dear lie
You suck
You said you could fix anything
Instead I'm fucked

Get outta my head
Get outta my mind
Get outta my life
Get out of me
Lie lie lie lie lie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback